Mums

Go lunch även fast den va gjord av mig. Sen satte jag mig och gjorde lite matte samtidigt som jag kollade på Toy Story 1 som jag spelade in för ngn dag sen 😉 Älskar Toy story :DNu sitter jag här fast ska strax plugga igen, läsa bok antar jag. 😦 5 prov nästa vecka :O 2 oförberedda men det är aldrig kul ändå 😦

Förra sommaren – Jossan bröllop    Bild; Rebecca Honnér

PUSSS

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mums

  1. jossan skriver:

    fast det va ju inte i sommras, det va ju FÖRRA året 🙂

Kommentera

