HUNGRIG

Sha sha bloggen!

HAHA, jaja men nu är jag hemma igen. En riktigt go och skit rolig träning. Rekomenderar verkligen Zumba och det va inte så jobbigt så om man vill börja med ngt enkelt 😉 Och jag kan ju säga att även fast det va min första gång var jag långt ifrån sämst, det kommer ni oxå vara om ni testar på! Finns alltid någon som skämmer ut sig mer 😉 Så det är INTE pinsamt 😛

Min mage håller på att skriva sönder efter maat! Men mamma håller på så ska kanske hjälpa henne lite 🙂 Ska försöka somna tidigt ikväll. HAHA , försöka!

Imorgon blir det skola, sen stan med Fia och Arsiema för att köpa grejer till Volleyboll turneringen på onsdag, FUNNY! 😀 Sen måla hallen här hemma och efter det, IDOOOOL!!

Mallorca 2009 – saknar det…    Foto: Rebecca Honnér

Godkväll och PÖSS

 

 

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

