shopping

Hejhej!

Tiden gick så fort i morse så hann inte skriva  då 😉 Åkte in till stan en stund själv först och sen mötte Soffe upp mig. Köpte en jacka, en tröja och ett par örhängen. Köpte även en pälsmössa som jag lägger upp en bild på 😉

 

jacka – 299:-

topp – 249:-

örhängen – 50:-

pälsmössa – 99:-

 

nu ska jag njuta av resten av kvällen. imorgon fortsätter praoen,

puss

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till shopping

  1. sandra skriver:

    vart köpte du din jacka? 🙂

Kommentera

