10 December

Godmorgon!

Det är fredag och ni vet vad det betyder…..Stockhom 🙂 Vaknade för 30 minuter sen och är redan klar -.- Mamma är och lämnar hundarna på dagis och jag sitter just nu här framför datorn. Vet inte helt säkert när vi åker men vi sticker här ifrån typ om lite mer än en timme. Hoppas inte att vårat tåg blir försenat men det tror jag inte ska bli något problem, verkar inte som det just nu men man vet aldrig..!

Kommer fram vid 2 och då ska vi fixa ”buss” kort och sen åker vi till hotellet på direkten. Framme vid ungefär 3 och sen är det ju ungefär bara tre timmar kvar tills vi ska vara vid globen för att inte behöva stressa 😉

Hör av mig på tåget kanske eller något, både jag och mamma har med oss datorer + att jag har min iPhone att blogga ifrån 🙂 Hoppas att ni har en lika trevlig helg här i Göteborg som jag ska ha i Sthlm 😀

PUSS & KRAM

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

