Åååh åka tååg

Hej!!

Sitter nu på tåget. Men är redan i Skövde så det är inte mer än en timme kvar. Ska då sega mig lite på stan för sen vid 5 ska jag möta upp Angelica på Bplan för att åka till Lundy’s nya kyrka. Väl där blir det mys med lussebak och go underhållning. Har min lilla kamera med mig så ska försöka att ta några kort, måste komma ihåg det idag!! Håller på till 10 och sen åker vi hem, är väl hemma runt halv 11 typ 🙂

PUUSSS

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

