Dag 03 – Mina föräldrar

Tänkte nu berätta lite kort om mina föräldrar. Vill först bara säga att jag har/hade de bästa föräldrarna i världen. Ingen hade kunnat vara bättre!! ♥

Min pappa:
Som dom flesta vet så dog min pappa i somras efter att ha varit sjuk. Har varit lite jobbigt i ett tag och det är ingens fel. Älskar dej ♥
Han har varit den bästa pappan som finns. När jag föddes slutade han att jobba och var hemma med mig istället. Hur underbart är inte det? Jag hoppas att du mår bra just nu och att vi träffas igen.. 🙂 ♥

Min mamma:
Som sagt, även den bästa mamman. Får höra ifrån kompisar hela tiden hur underbar du är och då blir jag stolt 🙂 Kan prata med mamma om ALLTING, har aldrig behövt hålla någonting inom mig utan hon har alltid funnits där för mig även vad det handlar om ♥ Tror inte att jag behöver säga så mycket mer för du vet att jag älskar dej även vad! ♥

Kändes lite jobbigt att skriva det här inlägget. Man får tillbaka så himla mycket minnen om livet och allt man kan önska sig. JAG ÄLSKAR ER MAMMA & PAPPA ♥

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

