3 Januari

Konstigt det känns att skriva Januari, kommer kännas ännu konstigare att skriva 2011 sen i skolan eller på papper och sånt. Kommer göra fel HELA tiden och skriva 2010 😉

Precis kollat på en film som jag har sett 100 ggr men orkade inte hämta någon annan utan tog en som låg bredvid tv:n.. 😉 Nu ligger jag och kollar på Tyra show. Lika intressant varje gång att höra vad dom pratar om, haha!

Idag ska jag bara slappa fram till halv 5 ungefär. Sen möter jag upp Soffe på Backaplan och ska kolla i en affär. Efter det blir det träning. Kanske ska sola först men vi har inte bestämt det helt än, får se vad vi hittar på 🙂

Hörs senare
PUSS

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

