later bitch

Skulle ju egentligen tränat idag men det regnade & snöade så mycket så det blev ingenting för min del! Hoppas på att det blir finare väder imorgon vilket det antagligen inte blir eftersom att regnet ska frysa på så att det kommer att bli halt, F**K! Om det är bra väder blir det ner till gymmet med amanda och gå lite på banden och göra lite grejer, fanns inget roligt pass imorgon :/ Och om det är dåligt väder så stannar man hemma och kanske tar en runda på våran motions cykel. Men roligare att komma iväg så jag hoppas att inte vädret blir sämre! 😉

 

Sen blir det hem och slappa samt plugga på prov. Har SO prov på fredag om Islam, tycker väl att det är sådär men ska plugga så att provet går bra eftersom att jag kan uppnå höga betyg där 🙂 Skriver innan jag somnar!!
KISSES

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till later bitch

  1. sandra skriver:

    hur gör du din design och hur lägger du in den?
    och hur gör du det som ‘r under bilden typ kommentera
    och sånt?
    det kanske inte är samma sak som på blogg.se när man
    lägger in en design.
    men vet du hur man lägger in den ändå ?

Kommentera

