påsklov

Hejsan på er! Blev ingen träning idag, varken jag eller amanda orkade så det blev en mysig hemma dag istället. Har suttit nere i vardags rummet och kollar på ”Say yes to the dress” i typ 2½-3 timmar, älskar programet och älskar alla vackra klänningar som man får se!

Har kollat runt på datorn tillsammans med mamma att åka utomland på påsklovet, till Cypern eller något. Tillbaka till ett ställe där jag har varit två gånger nu men har ändå inte hunnit se allt som finns att se. Har varit där en gång med familjen och sen en gång med mormor & morfar, senaste gången var 2008 🙂 Underbart ställe med fina stränder & mysiga ställen 😀

älskade Cypern..

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

