mys

Hej!

Sitter vid min dator i köket nu. Ska nog göra mat snart, magen börjar kurra lite så får fixa maten snabbt 😉 På tv ikväll börjar Top model, brukar aldrig följa det men tyckte att det var dags att börja göra det nu! Sen är det film – the break up. Tror att jag har sett den men är inte så säker på det.. Har i alla fall börjat kolla på den men vet inte om jag har kollat klart 😉

Vi hörs senare bitches
PUUSSSS

 

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

