RÖSTA!

Hej!

Snälla släng in en röst på mig genom att klicka på länken. Man är med och tävlar om att få spela in i EMD’s studio med dom och en video. Även biljetter till melodifestivalen + övernattning 😉 Om ni hjälper mig så kanske kanske jag lägger ut en tävling med de biljetterna man vinner eftersom att jag redan har två st biljetter 😀 Så in och rösta !!

Man får rösta en gång / dag.


Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

