Night

Godkväll!

Sitter i köket med mamma och kollar på Sveriges mästerkock, ingen direkt favorit men det är rätt intressant. Väntar på att maten ska bli klar, typ en av mina favorit rätter 😉

Konfirmationen idag var rätt go, satt med sköna människor och försökte sätta ihop en låt. Verkar som att dom börjar komma igång att skriva någonting nu 🙂 Skulle kanske träffat en kompis efteråt men det blev inte så. Så åkte hem och sitter här nu då!

Ikväll blir det plugg, plugg & PLUGG!! So prov på fredag, ska även ha kock duellen i skolan, på hemkunskapen. Hoppas att det finn kyckling, haha 😉

sliten tjej efter en jobbig dag!

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

