Sälen

Nu börjar det dra ihop sig. Filmen var bra och spännande, lite seg i början men den kom igång 😉
NEJ, nu kan jag inte ligga här längre och dra mig. Om 3 timmar kommer Sofia & Millis och hämtar oss med bilen och kör oss till stationen. Kommer bli ett fett rolig resa hoppas jag eftersom att man känner massa andra människor som är där uppe nu oxå 😀 Min storebror ringde även igår och frågade vart vi skulle bo och han ringde mig för en stund se och sa att dom skulle bo på samma ställe, najs 🙂 Så nu ska jag inte ligga och dra mig mer utan jag ska gå ner till duschen!!

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sälen

  1. Anna skriver:

    Åhh, vad roligt med sälen, I love Hundfjället! Du får ha en underbar resa 😀

Kommentera

