AVRESEDATUM!!

Fick för ett tag sen ett mejl av Explorius med avresedatum. Tänk vad det närmar sig nu!!
Något av de här datumen lämnar jag Sverige 😀

Fredag 29 juli
Tisdag 2 augusti
Fredag 5 augusti
Tisdag 9 augusti
Fredag 12 augusti
Tisdag 16 augusti
Fredag 19 augusti
Tisdag 23 augusti
Fredag 26 augusti
Tisdag 30 augusti
Fredag 2 september
Tisdag 6 september
Fredag 9 september
Tisdag 13 september


Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Det här inlägget postades i USA. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till AVRESEDATUM!!

  1. Eira skriver:

    Hej 🙂 Jag tänkte fråga om du, tillsammans med några andra utbytesstudenter från göteborg, har lust att ta en fika någon gång? 🙂

Kommentera

