State choice

Gjort mitt stateval i USA nu. Hade först bara tänkt göra ett regionval men jag ångrade mig två dagar efter jag hade fyllt i pappret och lagt in det i datan. Blev följande val istället. Hoppas att det blir ett roligt år och det blir det var än i landet jag hamnar men man får ju alltid hoppas att man hamnar där man vill 😉 Folk säger att det inte spelar någon roll vart man hamnar men jag vill ju inte hamna på ett ställe där det är snö hela tiden eller bara är grått och tråkigt! Man fick välja 3 st och välja en som 1:a, en som 2:a och en som 3:a. Därför blev mina vaaal;

Om rebeccahonner

Hej! Jag heter Rebecca och är 15 år gammal. Bor i Göteborg och går nu i 9:an. Jag bloggar om mitt liv, mode & musik. Kommer även fortsätta att blogga till hösten då jag åker till USA för att läsa ett High School år där! Läs på bara så hörs vi :)
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar